Strona główna | Mapa serwisu | English version
 
Najlepsza stronka o tym samochodzie stworzona przez Dziadka 

 


Sportowe zawieszenie
Galeria > Sportowe zawieszenie

Sportowe zawieszenie
Sportowe zawieszeni dodaje jej pieknosci i zwieksza osiagi
Sportowe zawieszenia są bardzo popularne wśród miłośników tuningu. Najczęściej montuje się do auta zestaw sportowych sprężyn. Obniżają one samochód średnio o 30 - 50 mm. Od seryjnych różnią się także charakterystyką, są ok. 30% mocniejsze. Te cechy sprawiają, że kierowca odczuwa wyraźną poprawę przy szybkiej jeździe. Auto jest bardziej stabilne, zwarte. Lepiej reaguje na ruchy kierownicą i łatwiej przewidzieć reakcję auta w różnych sytuacjach. Montaż obniżających sprężyn to najbardziej ekonomiczne i zarazem najlepsze rozwiązanie dla kierowców, którzy mają sportową żyłkę i jednocześnie używają swoich aut do codziennej jazdy. Zestawy sprężyn PRO SPORT, które mamy w ofercie odznaczają się wysoką jakością i jednocześnie są w bardzo atrakcyjny cenach Dla bardziej wymagających kierowców w ofercie są kompletne sportowe zawieszenia (amortyzator i sprężyna) w dwóch wersjach: z regulowaną wysokością i bez. Naszym klientom polecamy zawieszenia firmy H&R. Nie należą do najtańszych, ale warto zapłacić za wysoką jakość. Wyposażyliśmy w zawieszenia tej firmy kilka aut wyścigowych i wiemy, że są godne polecenia. Sportowe zawieszenia to oczywiście nie tylko amortyzatory i sprężyny. Bardzo ważne są także stabilizatory i tuleje gumowo metalowe. Te elementy wymienia się na sztywniejsze i mocniejsze. Z reguły robi się to tylko w autach wyścigowych i rajdowych. Warto jednak zwrócić w tym miejscu uwagę na jedną rzecz. Auta wyposażone w szerokie opony często bardzo źle się prowadzi.
Niektóre marki (np. BMW) są na to szczególnie podatne. Szeroka opona wyłapuje wszelkie nierówności na drodze i powoduje nagłe niezamierzone skręty kół w lewo lub prawo - o ile pozwalają na to elastyczne tuleje gumowo - metalowe w wahaczach. W takim przypadku trzeba zamontować inne, mocniejsze tuleje lub węższe opony.O ile sportowe zawieszenia są bardzo popularne o tyle sportowe hamulce nie cieszą się dużym wzięciem wśród miłośników tuningu. Auta wyścigowe i rajdowe są wyposażone w najlepsze hamulce : tarcze hamulcowe o bardzo dużej średnicy, klocki hamulcowe o wysokim współczynniku tarcia (odporne na wysoką temperaturę) zaciski hamulcowe cztero, sześcio lub ośmio tłoczkowe, regulatory siły hamowania, płyn hamulcowy o temperaturze wrzenia (sucha) powyżej 310 stopni Celsjusza. Nie ma potrzeby dokonywać takich modyfikacji w seryjnych i pół-sportowych autach. Warto jednak mieć sprawne, wydajne hamulce, na których można polega
Zapraszam do obejrzenia "magicznej" fury